Tekil Mesaj gösterimi
Eski 10.04.10, 00:16   #2
Mathematician
Kroniköğrencideğilartık:D

Mathematician - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelik Tarihi: Sep 2009
Konular: 298
Mesajlar: 3,187
Ettiği Teşekkür: 12966
Aldığı Teşekkür: 17543
Rep Derecesi : Mathematician işlenmemiş cevherMathematician işlenmemiş cevherMathematician işlenmemiş cevherMathematician işlenmemiş cevherMathematician işlenmemiş cevherMathematician işlenmemiş cevherMathematician işlenmemiş cevherMathematician işlenmemiş cevherMathematician işlenmemiş cevherMathematician işlenmemiş cevherMathematician işlenmemiş cevher
Ruh Halim: Cok Yorgun
Standart Cevap: Çocuklarımızın Ev Ödevlerine Nasıl Yardımcı Olmalıyız?

Alıntı:
Orjinal Mesaj Sahibi OkyanusunKalbi Mesajı göster

5-Anne babalar, çocukların ev ödevlerine olan yaklaşımlarını etkileyecek olumsuz tutumlar göstermemeye çalışmalıdırlar. Anne babaların çocuklarının ödevlerine karşı aşırı ilgili veya ilgisiz, baskıcı ve arkadaşlarıyla kıyaslayıcı tutumları, çocuğun ödevlerden hoşlanmamasına ve ödevini yapamama kaygısı duymasına neden olabilir. Anne babaların çocuklarına ev ödevlerinde destek ve rehberlik veren tutumlar sergilemeleri gerekmektedir.




Baskı sadece o anlık işe yarar ama ilerisi için ise sorun yaratır. O yüzden baskıcı olmak yerine küçük sürpriz ödüllendirmelerle ödev yapma alışkanlığı kazandırılabilir.



Alıntı:
Orjinal Mesaj Sahibi OkyanusunKalbi Mesajı göster

6-Ödev yaparken çocuğun dinlenmesini ve enerji toplamasını sağlamak amacıyla anne babalar çocuklarıyla birlikte gevşeme veya rahatlama egzersizleri yapmalıdırlar. Rahatlatıcı bir müzik dinlemek, bir şeyler yiyip içmek ya da vücudunu hareket ettirmek yararlı olacaktır. Çocuğun ödevini yaparken sıkılmasını önlemek için kısa süreli aralar vermesi de sağlanmalıdır.




Özellikle ilköğretim çağındaki çocukların dikkatleri çabuk dağıldığından ve daha çabuk yorulduklarından dolayı dinlenmeleri şarttır.
__________________
Mathematician isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Mathematician'in Mesajına Teşekkür Etti