Tekil Mesaj gösterimi
Eski 07.07.10, 20:29   #36
Basakca
Yönetici

Basakca - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelik Tarihi: Aug 2009
Konular: 2209
Mesajlar: 13,401
Ettiği Teşekkür: 85359
Aldığı Teşekkür: 82599
Rep Derecesi : Basakca şöhret ötesinde bir itibarı vardırBasakca şöhret ötesinde bir itibarı vardırBasakca şöhret ötesinde bir itibarı vardırBasakca şöhret ötesinde bir itibarı vardırBasakca şöhret ötesinde bir itibarı vardırBasakca şöhret ötesinde bir itibarı vardırBasakca şöhret ötesinde bir itibarı vardırBasakca şöhret ötesinde bir itibarı vardırBasakca şöhret ötesinde bir itibarı vardırBasakca şöhret ötesinde bir itibarı vardırBasakca şöhret ötesinde bir itibarı vardır
Ruh Halim: Ruhsuz
Thumbs down Cevap: “Ailemizin polisi” geliyor

Alıntı:
Orjinal Mesaj Sahibi BÖCÜ DAYI Mesajı göster
Ben kimin polisi olayım?

Gülüyorum sadece bazı yorumlara.. Meğer millette bir görgü bir görgü varmış biz geri kalmışız.. Zaten cahilizde..

Birde şu sevmiyorum lafı.. Çok sinir oluyorum.

Yahu bize geldimi söylerler bunu.. Bir tapucuya tapucuları hiç sevmem, elektrikçilere sizi hiç sevmem vs. yok, bize geldimi oluyor bu genelleme..w

Bizde önümüze gelene bayılıyoruz sanki..

Eskiden yaka numaramızı isterlerdi hiç olmazsa..
Gülmek iyidir Böcü gençleştirir.Hem bu maaşlarla doğru dürüst pirzola yiyemiyoruz bak kaç kilo yedin amin demeyi unutmayınız arkasından da benim polisim olmaya kalkışmayın sakın valla polislik vaka oluruz
Tapucuyu sevmiyorum diyemezler elektrikçilere diyorlar ama merak buyurmayınız da geçen gün önümde bayılan sizmiydiniz ki Zeytin yalayıpta ayıltmışdı sizi bilseydim siz olduğunuzu bir gazoz açardım size

Yaka nömeronuz kaçtır acep
Hiç olmazsa size yaka numaranızı sormuşlar Türkiye haritasını gelip önünüze açmadılar yer beğen kendine diye...benim önüme açtılar da bende öte tarafın haritasını açmıştım politikacı olduğunu dile getiren herife...o gündür bu gündür hala sürüleceğim



Alıntı:
Orjinal Mesaj Sahibi erlik Mesajı göster
Ben devlet dairelerindeki memurların hiçbirini sevmiyorum. Amca, hala,.. bir sürü de yakın akrabam var memur. Öğretmen demiyorum, polis demiyorum bakın. Memur, dairelerde çalışan. Hepsi robotumsu, bitkin, ruhsuz.

Şimdi bu örneği verdim çünkü, aramızda mutlaka dairede çalışan memur vardır. "Ben tanımladığın gibi biri değilim" diyebilir. Değildir de. Bu bir genelleme de değil zaten. Ben gördüğümü söylüyorum, görmediğime lafım yok.

Cadıı da böyle yapmış. Başından geçen bir olayı anlatmış ve polis camiası böyledir dememiş. Ha, hoşlanmayabilir polislerden. Siz polis arkadaşlar, çok mu üzülürsünüz buna?

Herkesin sevgisi, görüşü ayrı. Kişiselleştirmeden, hassasiyetimizin ve eleştirimizin dozunu ayarlayarak yazmalıyız.

Böcü sen bizim ailenin polisi olsana. Bak Bodrum diyorum, tatil diyorum

Erlik beklerim şeref konuğu olaraktan
__________________
"Ey egosu boyundan büyük insan..
Bir gün ölüp toprak olacaksın. Bir tohum filizlenecek ot olacaksın, bir öküz seni yiyecek ve sıçtığı bok olacaksın.. Yani hep aynı kalacaksın."

Basakca isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
3 Üyemiz Basakca'in Mesajına Teşekkür Etti.