Tekil Mesaj gösterimi
Eski 30.12.10, 23:50   #1
ReaL
Deniz Sevengillerden

ReaL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelik Tarihi: Jan 2009
Konular: 2603
Mesajlar: 30,048
Ettiği Teşekkür: 161546
Aldığı Teşekkür: 177622
Rep Derecesi : ReaL şöhret ötesinde bir itibarı vardırReaL şöhret ötesinde bir itibarı vardırReaL şöhret ötesinde bir itibarı vardırReaL şöhret ötesinde bir itibarı vardırReaL şöhret ötesinde bir itibarı vardırReaL şöhret ötesinde bir itibarı vardırReaL şöhret ötesinde bir itibarı vardırReaL şöhret ötesinde bir itibarı vardırReaL şöhret ötesinde bir itibarı vardırReaL şöhret ötesinde bir itibarı vardırReaL şöhret ötesinde bir itibarı vardır
Ruh Halim: Arastirmaci
Standart Türkiye “organik” içmedi!

Türkiye “organik” içmedi!



Meyve suyu pazarımız 1.5 milyara, kişi başı tüketimimiz 12 litreye ulaşırken Türkiye’de talep görmeyen “organikçiler” çareyi yabancılar adına üretimde buldu; ihracat kısa sürede 250 milyon dolara fırladı. Milupa, Hero ve Hipp’in bebekler için çıkardığı organik meyve sularını Targid Gıda yaptı. AB, ABD, Japonya, Avustralya ve BAE’ye kendi markasıyla dalan Elit Naturel’in kavun suyu, nar suyu ve karadut suyu yurt dışında birincilikler aldı.


__________________



Tüm katılımcı arkadaşların okumasını rica ediyorum... Lütfen Tıklayınız..
* * *
ReaL Şu Anda Forumda.   Alıntı ile Cevapla
5 Üyemiz ReaL'in Mesajına Teşekkür Etti.