Tekil Mesaj gösterimi
Eski 25.11.11, 14:16   #9
Banemin
» » » Çapulcu « « «

Banemin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelik Tarihi: Jul 2009
Konular: 491
Mesajlar: 11,755
Ettiği Teşekkür: 44572
Aldığı Teşekkür: 75964
Rep Derecesi : Banemin şöhret ötesinde bir itibarı vardırBanemin şöhret ötesinde bir itibarı vardırBanemin şöhret ötesinde bir itibarı vardırBanemin şöhret ötesinde bir itibarı vardırBanemin şöhret ötesinde bir itibarı vardırBanemin şöhret ötesinde bir itibarı vardırBanemin şöhret ötesinde bir itibarı vardırBanemin şöhret ötesinde bir itibarı vardırBanemin şöhret ötesinde bir itibarı vardırBanemin şöhret ötesinde bir itibarı vardırBanemin şöhret ötesinde bir itibarı vardır
Ruh Halim: none
Standart Cevap: Volkswagen'deki ayrıntı

Alıntı:
Şu ilginçliğe bakın ki, Dünya'da hippilerin ve özgürlükçülerin en çok kullandığı otomobilin, fabrikasının temeli, özgürlükleri kısıtlayıcı faşist bir diktatör tarafından atılıyor Acaba volkswagen ve özgürlük sevdalısı kaç hippi bundan haberdardı Hey gidi günler hey
Haftalık 5 mark taksitle piyasaya sürülen ama 2. Dünya savaşının patlak vermesiyle üretimi aksayan bir model...

2. Dünya savaşı bittikten sonra Kapitalizmin sembollerinden biri olan Ford'un tahtını sallayan (fiyatı ve satış sayısı ile) ve hatta yıkan bir araba...

Karagöz'ün belirttiği gibi Hitler'in tasarımı ve gözbebeği olan bir araç...

Ama sonuçta "Halkın arabası" , "özgürlüğün ve aşkın sembolü" gibi ünvanlar alarak anti-kapitalizmcilerin simgelerinden biri oldu...

Özgürlük sevdalıları ve hippiler de herkes kadar biliyordur bu arabanın çıkış noktasını veya hikayesini...

Sevimli arabalardı...


__________________
Ben hiç insan kaybetmedim...
Sadece zamanı geldiğinde, vazgeçmeyi bildim...

Banemin isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
4 Üyemiz Banemin'in Mesajına Teşekkür Etti.