Tekil Mesaj gösterimi
Eski 20.07.12, 00:12   #7
CadII
Hotantu Kabilesinden

CadII - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelik Tarihi: Oct 2009
Konular: 229
Mesajlar: 5,206
Ettiği Teşekkür: 18504
Aldığı Teşekkür: 27288
Rep Derecesi : CadII gerçekten güzelCadII gerçekten güzelCadII gerçekten güzelCadII gerçekten güzelCadII gerçekten güzelCadII gerçekten güzelCadII gerçekten güzelCadII gerçekten güzelCadII gerçekten güzelCadII gerçekten güzelCadII gerçekten güzel
Ruh Halim: Keyifli
Standart Cevap: Bakan, öğretmenlerin il içi ve dışı tayinlerini unuttu !

Alıntı:
Orjinal Mesaj Sahibi Insanlikarayan Mesajı göster
Diyebilirsin ben müsadesini veriyorum.

Iki sene evvel, buralara atanan bir ögretmenle tanistim.

Genc dinamik birine benziyordu, halbuki bizler isci olarak gelen sahislardan türkcemizi ögrenebiliyorduk.

Neticede elde zaten, Türkcemin kitligi, genclerin ne, nereden geldikleri, ne nereye gittikleri belli.

Ayni okulda ders verdigimiz icin sordum nereli oldugunu, tabiki ayni soruyu banada sordu, Trakyaliyim dedim, birde o sahisa trakyanin ney oldugunu hangi bölgeyi kapladigini, ilk olarak hangi tarihte kitabta yerini aldigini anlatmaya mecbur kaldim.

Ögrenmek veya ögretmekten usanmam, ama böyle sahislari, cocuklarin basina birakirsak, bu cocuklardan ne köy olur ne kasaba.

Belkide böyle durumlar yönetimimizi destekliye bilir, daha kolay köle olarak tutulabilir.

Nede olsa secimlerde sadece bir carpi isareti yapmaya mecburlar, acaba o anda türkiyede bulunsam, türkcemin kit oldugunu, acaba parmak bastirmak davasi olabilirmi sorusuna ne cevap alirim.

Nede olsa parmagi nereye basicagimi bilirdim.
İnsanlıkarayan,

İlk defa yazdıklarını anlayabildim. Eminim benden kaynaklanıyordur öncekileri anlayamamam Çok iyi gidiyorsun Bu yazdıklarından sonra, Türkçene kıt deme olur mu?
__________________
Bu güzel ülkede elbette özgürlük türküleri söylenecektir. Ve yine kardeşçe paylaşım olacaktır. Görsek de, görmesek de...

H.
CadII isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
3 Üyemiz CadII'in Mesajına Teşekkür Etti.