Tekil Mesaj gösterimi
Eski 02.03.13, 20:38   #1
CeMKaN
«.. Sıla Yolcusu..»

CeMKaN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelik Tarihi: Nov 2011
Konular: 945
Mesajlar: 8,719
Ettiği Teşekkür: 80053
Aldığı Teşekkür: 37302
Rep Derecesi : CeMKaN şöhret ötesinde bir itibarı vardırCeMKaN şöhret ötesinde bir itibarı vardırCeMKaN şöhret ötesinde bir itibarı vardırCeMKaN şöhret ötesinde bir itibarı vardırCeMKaN şöhret ötesinde bir itibarı vardırCeMKaN şöhret ötesinde bir itibarı vardırCeMKaN şöhret ötesinde bir itibarı vardırCeMKaN şöhret ötesinde bir itibarı vardırCeMKaN şöhret ötesinde bir itibarı vardırCeMKaN şöhret ötesinde bir itibarı vardırCeMKaN şöhret ötesinde bir itibarı vardır
Ruh Halim: Bitkin
Standart Gece Atıştıranlara Öneriler!

Gece Atıştıranlara Öneriler!






Kiloların büyük bir kısmı gece atıştırılan yiyeceklerden alınıyor. Oysa diyetisyenler gece atıştırmalarından vazgeçmeden kalorisi düşük, enerjisi yüksek besinleri öneriyor. Buzdolabınızın üzerine asın ve en azından gece bunları dışında bir şey atıştırmamaya çalışın.

Besin önerileri;

- Peynir + tam tahıl ekmeği + maydanoz+ domates + taze meyve
- Fındık + taze meyve
- Ceviz + taze meyve
- Leblebi + ceviz + taze meyve
- Ceviz + kuru meyve + taze meyve
- Badem + taze meyve + kuru meyve
- Süt + yulaf ezmesi + meyve
- Süt + yulaf ezmesi + ceviz + meyve
- Yoğurt + maydanoz + leblebi + meyve
- Ayran + leblebi + meyve

Salata ve çiğ sebze enerji değeri yok denecek kadar az olan yiyecek grubu. Geceleri havuç, göbek, turp vb. sebzeleri çiğ olarak yemek iştah kontrolüne destek sağlamanın yanında, metabolizma hızınızı da yükselmeye katkı sağlar, bağışıklık sisteminizi güçlendirir.



Kaynak
__________________

CeMKaN isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
7 Üyemiz CeMKaN'in Mesajına Teşekkür Etti.