Tekil Mesaj gösterimi
Eski 08.03.13, 00:01   #8
Cesur
Üye

Cesur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelik Tarihi: Mar 2013
Yaş: 29
Konular: 2
Mesajlar: 24
Ettiği Teşekkür: 67
Aldığı Teşekkür: 144
Rep Derecesi : Cesur Karimasını arttırmak için doğru yerdeCesur Karimasını arttırmak için doğru yerdeCesur Karimasını arttırmak için doğru yerde
Ruh Halim: none
Standart Cevap: Daha Az Acıkmanın Yolu Bulundu!

Acıkma olayının tüm esprisi glisemik değerlerdir. Yani sizler kan şekeri düzeyinizi ayarlarsanız, açlık hissiyle rahatlıkla başa çıkabilirsiniz.

Kan şekeri düzeyini aniden değiştiren gıdalar vardır, bunlar daha çok günümüzde teknolojinin ilerlemesi ve katkı maddelerinin de artışıyla iyice tahtı ele geçirmiş durumdalar.

Örnek olarak fast food. Büyük oranda şeker ihtiva eder, yani birey fast food tükettiğinde kan şekeri hızla yükselir ve müthiş bir tokluk hisseder. Ancak belli süreç sonrasında kan şekeri aynı hızla düşer ve sanki hiçbir şey yememiş gibi acıkır. Ve bu beslenme şeklinde, kişinin aklı fikri yemek olur.

Kan şekerinizi sağlıklı gıdalarla, kademeli şekilde norm düzeyde tutarsanız acıkma hissinize engel olabilirsiniz. Bunun formülü her yerde geçer; az yiyin, sık yiyin. Meyveyle geçiştireceğiniz bir ara öğün sürecini, güzel bir sebze yemeğiyle geçireceğiniz ana öğün süreci takip edebilir.

Bu hisler tamamen beslenme alışkanlıkları ve bu alışkanlıkların vücutta meydana getirdiği fizyolojik yanıtlarla alakalı.

Bunları ne kadar bilsek de uygulamaya geçemiyor maalesef, bu da bir kaos.
__________________
Bir kalemle bin kelime yazıyorsak; bir silgi ile de defteri sileriz, sıkıntı yok.
Cesur isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
6 Üyemiz Cesur'in Mesajına Teşekkür Etti.