Tekil Mesaj gösterimi
Eski 03.04.13, 01:30   #1
No Pasaran
« Çapulcu »

No Pasaran - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelik Tarihi: Nov 2012
Yaş: 28
Konular: 197
Mesajlar: 821
Ettiği Teşekkür: 1866
Aldığı Teşekkür: 4393
Rep Derecesi : No Pasaran has a spectacular aura aboutNo Pasaran has a spectacular aura aboutNo Pasaran has a spectacular aura aboutNo Pasaran has a spectacular aura aboutNo Pasaran has a spectacular aura aboutNo Pasaran has a spectacular aura aboutNo Pasaran has a spectacular aura aboutNo Pasaran has a spectacular aura aboutNo Pasaran has a spectacular aura aboutNo Pasaran has a spectacular aura aboutNo Pasaran has a spectacular aura about
Ruh Halim: Meskul
Standart AKP'li Hakan Şükür spor yorumculuğundan ne kadar kazandı?



AKP Milletvekili olmasına karşın spor yorumculuğuna devam ettiği için kamuoyunda büyük tepki çeken Hakan Şükür’e haftada 14 bin lira ödendiği ortaya çıktı.

TBMM Genel Kurulu’nda milletvekillerinin sözlü sorularını yanıtlayan Başbakan Yardımcısı Bülent Arınç, AKP İstanbul Milletvekili Hakan Şükür’e, TRT’de yorumculuk yaptığı 4 Aralık 2008-4 Aralık 2012 tarihleri arasında haftada 14 bin TL, 2011 yılı Ocak ayındaki programları için toplamda 42 bin TL ödeme yapıldığını belirtti.

Arınç, BOTAŞ'a Genel Müdür Yardımcısı olarak atanan yeğeni İbrahim Said Arınç'ın ise mevzuata uygun olarak görevlendirildiğini ileri sürdü.

Şükür’ün ücretini sponsor karşıladı
Konuyla ilgili açıklama yapan Arınç şunları ifade etti:

“Hakan Şükür’e, 4 Aralık 2008-4 Aralık 2012 tarihleri arasında haftada 14 bin TL, 2011 yılı Ocak ayındaki programları için toplamda 42 bin TL ödeme yapıldı. 2009-2010 lig sezonu boyunca Şükür’ün katıldığı programların toplamda 1 milyon 440 bin TL değerinde sponsorluk geliri bulunduğundan kendisine ödenen ücretler buradan karşılandı. 2011 yılının ocak ayının son haftasından en son katıldığı aynı yılın Mayıs ayına kadar gerçekleştirilen programlar dış yapım olduğundan Şükür’e ne kadar ücret ödendiği hususu ilgili firmanın bilgisi dâhilindedir."

"2011'de Formula için 900 bin TL ödendi"
TRT’de gazetelerin manşetlerinin değerlendirildiği ve spor gündeminin yorumlandığı "spor manşet" programı ile Formula 1 canlı yayın programlarının Okay Karacan’ın kurduğu şirkete yaptırıldığını kaydeden Arınç, “Formula 1 yarışları 2010 sezonu için 875 bin 520 TL, 2011 sezonu için 900 bin TL ödenmiş olup, ‘spor manşet’ programının bölüm başı ücretleri ise 7 bin ile 7 bin 500 TL arasında değişmiştir. Sözleşme gereği programın her türlü ulaşım, konaklama, harcırah gibi personel giderleri ile kamera, montaj, stüdyo kirası gibi teknik giderleri kapsayan yayın ve yapım hizmetleri, firma tarafından karşılandığından söz konusu program daha düşük bir maliyetle gerçekleştirilmiştir” şeklinde konuştu.

“Yeğenim yasaya uygun olarak atandı”
Yeğeni İbrahim Said Arınç’ın atamasının mevzuata uygun olarak yapıldığını ileri süren Arınç, “Yeğenimin eğitim durumu, üstlendiği görevler ve yaptığı çalışmalara bakıldığında atandığı görev için gerekli liyakat ve ehliyete sahip olduğu, dolayısıyla referansının bizzat kendisi olduğu ve bir tavassuta ihtiyacının bulunmadığı görülmektedir. İlgili mevzuat hükümlerine uygun olarak ataması gerçekleştirilmiştir” dedi.

Kaynak
__________________
''Işık, daha çok ışık!''
No Pasaran isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
6 Üyemiz No Pasaran'in Mesajına Teşekkür Etti.