Tekil Mesaj gösterimi
Eski 30.07.13, 08:46   #5
Insanlikarayan
. . . . Gurbet Ellerde . . . .

Insanlikarayan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Konular: 292
Ettiği Teşekkür: 131088
Aldığı Teşekkür: 42527
Rep Derecesi : Insanlikarayan şöhret ötesinde bir itibarı vardırInsanlikarayan şöhret ötesinde bir itibarı vardırInsanlikarayan şöhret ötesinde bir itibarı vardırInsanlikarayan şöhret ötesinde bir itibarı vardırInsanlikarayan şöhret ötesinde bir itibarı vardırInsanlikarayan şöhret ötesinde bir itibarı vardırInsanlikarayan şöhret ötesinde bir itibarı vardırInsanlikarayan şöhret ötesinde bir itibarı vardırInsanlikarayan şöhret ötesinde bir itibarı vardırInsanlikarayan şöhret ötesinde bir itibarı vardırInsanlikarayan şöhret ötesinde bir itibarı vardır
Ruh Halim: none
Insanlikarayan - MSN üzeri Mesaj gönder
Standart Cevap: 6 Kiloluk Bebek Daha Hastanede Kalması Lazım

Alıntı:
Orjinal Mesaj Sahibi LaLe Mesajı göster
Bazı kısımlarda ne dediğini pek anlamasam da (keşke Almanca yazsaydın), hristiyan katolik papalarının da tecavüzcü olduğunu anladım ve bir ohh çektim, sadece bizde yokmuş demek ki tecavüzcüler

Wenn das wirklich so einfach wäre.

Leider gibt es in meiner Umgebung, der der Türkischen Mosche nahe steht, auch ein Kinderschänder.

Obwohl ich mit Beweisen ankam, wurde dieser Kinderschänder nicht entfernt.

Den Umstand der Bevorzugung, verdankt dieser Kinderschänder dem Umstand, das seine Tante die Jugendlichen unterrichtet.

Dieser Läst Gezielt sein Handy irgendwo stehen, und beobachtet diese Jugendlichen.

Ich meine das sind kinder, das rechtfertigt keinesfalls, diesen umstand auszunutzen, um die Kinder zu Bedrängen.

Die Gemeinde Vertreter wollten diesen umstand nicht untersuchen.

Obwohl ich mit stichhaltigen beweisen ankam, auch hier ein geschädigtes Kind vorweisen konnte, selbst einem Fall in der Türkei vorgetragen hatte, wo dieser die Tochter seiner Schwester, im Alter von 12 Jahren Missbraucht hatte.

Seit der Zeit kann mir diese Gemeinde Gestohlen bleiben.

Türkiyede yasamasa bile!.

Ne Mutlu Türk'üm Diyebilene!.

Çetin Düşlü.
Insanlikarayan Şu Anda Forumda.   Alıntı ile Cevapla
Insanlikarayan'in Mesajına Teşekkür Etti