Tekil Mesaj gösterimi
Eski 20.09.13, 21:57   #37
CadII
Hotantu Kabilesinden

CadII - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelik Tarihi: Oct 2009
Konular: 229
Mesajlar: 5,206
Ettiği Teşekkür: 18504
Aldığı Teşekkür: 27288
Rep Derecesi : CadII gerçekten güzelCadII gerçekten güzelCadII gerçekten güzelCadII gerçekten güzelCadII gerçekten güzelCadII gerçekten güzelCadII gerçekten güzelCadII gerçekten güzelCadII gerçekten güzelCadII gerçekten güzelCadII gerçekten güzel
Ruh Halim: Keyifli
Standart Cevap: 28 Şubat Davası | Davada 9 Tahliye

Ben bunu yazmışım.

Alıntı:
Orjinal Mesaj Sahibi CadII Mesajı göster

Sevgili ReaL,

Gerçekten öyle çok bilgili falan değilim. Hem de hiç bir konuda. Sadece öğrenmeye merakım, isteğim ve çabam var. Kitap henüz yazamam bu konuda ama sıkı bir makale çıkarabilirim Şu anda da emin ol çalışıyorum. Üstelik onca işimin gücümün arasında.

Sinirlenmeme ve sakin sakin yazma konusunda sana katılıyorum. Oldu mu alaturka, sakin ol. Sonuçta ne senin davan bu, ne de benim davam.

Dünyanın herhangi bir yerinde, hiç tanımadığım bir insan haksızlığa ve zulme uğradığında ya da aç kaldığında nasıl acı çekiyorsam, bu davalarda da büyük bir haksızlık yaşandığını düşünüyorum.

Hayatın kime ne getireceğini kimse bilemez. Her şey tersine döndüğünde, "ben yapılan haksızlıkların farkındaydım ve çığlık attım" demek için, "her zaman erkin yanında değil, haklının yanında oldum" demek için, "bana dokunmayan yılan bin yıl yaşasın" zihniyetinde olmadığımın ispatı için, insan olmanın gereklerini yerine getirmek için ve milyonlarca şey için...




Sevgili alaturka,

Değil sen, hiç kimse beni rencide edemez. Edemez çünkü; rencide edileceğim bir şey yapmam hayatımda. Tüm davranışlarım, ağzımdan ya da kalemimden ya da klavyemden çıkan her kelime aklımın, beynimin ve vicdanımın süzgecinden geçer. Sen şuna kısaca "verecek cevap bulamadım" deseydin, daha dürüst olmuş olurdun. Bulamamışsın cevapları. Her zaman, içinden çıkamadığın her durumda yaptığın gibi, onca dolu cümleye karşılık, iki üç cümleyi koyultmuş ve kendince cevap yazmışsın.

Demişsin ki; "TSK İç Hizmet Kanunu'nun 35. maddesi "Silahlı Kuvvetlerin vazifesi; Türkiye Cumhuriyeti'ni kollamak ve korumaktır." adına bu sürece dahil olmasın sakın"

Oysa ki; Türkiye Cumhuriyetini korumak ve kollamak, bu ülke vatandaşı olan ama nankör olmayan herkesin zaten asli görevidir. Sen bu koruma ve kollama görevini bir vatandaş olarak zaten yapmaz mısın? Sana bunu birilerinin görev olarak vermesini mi beklersin? Anlayacağın , bu zaten herkesin birinci görevidir.

Ha diyorsan ki, "bu maddenin varlığından güç alarak darbe yapılıyordu. Şimdi kaldırıldığı için darbe yapılamaz". Orda "dur" derim arkadaşım. Gerçek anlamda demokrasinin yerleştiği hiç bir ülkede zaten darbe olmaz. Demokrasinin gerçek anlamda tüm hayatın içinde olması da tamamen siyasal otoritenin elindedir.

Tanrı hiç bir ülkenin insanına darbeleri yaşatmasın. Bunu yürekten diliyorum. Biliyorum ki, her darbe ülkeleri 30- 40 yıl geriye götürür, demokrasi ağır yara alır, en kötüsü çok sayıda insan zulüm görür. Ancak bir ülkede darbe olacaksa, zaten olur. Çünkü ellerinde ağır silahlar var. Kanun izin veriyor mu diye bakarlar mı sence? Darbenin kanunu olmaz arkadaşım.

"Ülkemizde, demokrasi tüm vatandaşlar açısından gerçek anlamda yaşanıyor" , diyorsan, yanılıyorsun. Dilerim bir gün, senin çoluk çocuğun demokratik haklarını kullandığı için, sırtı sıvazlanan devlet güçleri tarafından kör edilmez, hayatını kaybetmez ve evlat acısı yaşamazsın. Yani bir takım şeyleri görebilmek için bedel ödemene gerek kalmaz. Aklınla görebilmeyi öğrenmeni dilerim.

Meydan Larousse, 1969- 1973 yılları arasında yayımlanmış bir ansiklopedidir. Sen hala ondan medet umuyorsan, böyle geride kalırsın işte. İnternete her saniye yeni bilgiler düşüyor. Çağın nimetlerinden yararlan sevgili forum arkadaşım.

Bu konulardan anlamadığım doğru. Anlamak için çaba gösteriyorum, öğrenmeye çalışıyorum. Ama sen zırnık kadar çaba göstermediğin ve öğrenmeye çalışmadığın için komik durumlara düşüyorsun.

"Genç subaylar" söylemini ve askeri aşağılamak amaçla kullanılan her türlü söylemi, genelde, asker olmak isteyen, fakat yetersiz kalıp elenenlerle, sevdiği kızı subaya kaptıranlar kullanıyor Senin geçmişine dair böyle bir olumsuz anı yok değil mi?

Sana sorduklarıma cevap yazmamışsın. Yine sınıfta kaldın...
Sen de bunu yazmışsın.


Alıntı:
Orjinal Mesaj Sahibi ala'turka Mesajı göster
Ne alaka, kızdığımı sinirlendiğimi nerden çıkarıyorsunuz, ben gayet sakinim

Biraz üzülmüş gördüm seni cadı, böyle olsun istemezdim
ama sevindiğim mutabık kaldığımız konularda var, darbelerin zararlı olduğu gibi,
bu benim için çok önemli, diğer tartıştıklarımız ise teferruat,

28 şubatta askerleri siviller itti o sürece deyince bende size,
askerler mevcut kanunlara göre hareket etti dedim,

Aslında asıl mesele o zamanlar irtica tehlikesi varmıydı sorusu, bence öyle bir tehlike yoktu,
Sebebini ise CHP genel başkanı Kemal kılıçdaroğlu söylüyor, nasılmı? şöyle,
Bu gün memleketimizde irtica tehlikesi yoktur diyor ve doğru söylüyor,
Ak partinin yaptıklarının %1 bile beceremeyen refah partisi nasıl irticacı olur

Bi defa genç subaylar söylemi askeri aşağılama söylemi değil,
Bü söylem siyasi litaratürümüze yerleşmiş bir kelime,
Asker içerisinde genç dinamik, darbe heveslisi subaylar için kullanılır,
ne alaka sevdiği kızı askere kaptıran falan, hiç alakası yok

Güzel, her geçen gün birz daha doğruyu görüyorsun, netice veriyor
araştırmaya devam, doğru ansiklopedileri bırak, dediğin gibi en güzeli internet
Yazdıklarımı ve cevabını okuyunca, algı düşüklüğü problemin olduğunu fark ettim Zaman kaybısın alaturka Hayat senin için her zaman zor olacak Napacaaan, mecbuuuur... Senin payına da bu düşmüş, yaşayacaksın bu hayatı
__________________
Bu güzel ülkede elbette özgürlük türküleri söylenecektir. Ve yine kardeşçe paylaşım olacaktır. Görsek de, görmesek de...

H.
CadII isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
3 Üyemiz CadII'in Mesajına Teşekkür Etti.