Tekil Mesaj gösterimi
Eski 28.09.14, 21:35   #1
ala'turka
Yasaklı Üye

ala'turka - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelik Tarihi: Aug 2012
Konular: 15
Mesajlar: 1,364
Ettiği Teşekkür: 2110
Aldığı Teşekkür: 3866
Rep Derecesi : ala'turka muhteşem bir gelişmedeala'turka muhteşem bir gelişmedeala'turka muhteşem bir gelişmedeala'turka muhteşem bir gelişmedeala'turka muhteşem bir gelişmedeala'turka muhteşem bir gelişmedeala'turka muhteşem bir gelişmedeala'turka muhteşem bir gelişmedeala'turka muhteşem bir gelişmedeala'turka muhteşem bir gelişmedeala'turka muhteşem bir gelişmede
Ruh Halim: none
Standart İşte Türkiye’nin Yeni Logosu

Logonun üzerinde İngilizce “Türkiye potansiyelini keşfet” yazıyor.

Türkiye İhracatçılar Meclisi (TİM) ihraç edilen Türk mallarının üzerine konulacak yeni logoyu düzenlenen törenle tanıttı. Cumhurbaşkanı Erdoğan’ın da beğenisini kazanan Logonun üzerinde İngilizce “Türkiye potansiyelini keşfet” yazıyor.
Törende konuşan Türkiye İhracatçılar Meclisi (TİM) Başkanı Mehmet Büyükekşi, ihracatta bundan sonra kullanılacak “Turkey, Discover the Potential” ortak işaret ve markasına ilişkin, “Discover the Potential… Bu bir marka değildir. Marka olan Türkiye’nin kendisidir” dedi.

Türk ihracat çevrelerinin bugün doğru bir hamlenin başlangıcını yaptığına dikkati çeken Büyükekşi, şöyle devam etti:

“Bu hamleye çok ihtiyacımız var. Bugün, bir dağınıklıktan, bir karmaşadan kurtuluyoruz. Bugün, tüm paydaşlarıyla Türkiye kendisini dünyaya tanıtmak noktasında yeni bir değer kazanıyor. Bugün, bir kez daha hikayemizi dünyaya anlatmak için yeni bir atağa odaklanıyoruz. Bugün Türkiye, ihraç mallarında ve tanıtım materyallerinde kullanacağı, ortak kimlik işareti, alameti farikasını lanse ediyor.

Discover the Potential… Bu bir marka değildir. Marka olan Türkiye’nin kendisidir. Turkey… Discover the Potential bir tekliftir. Turkey Discover the Potential’la tüm dünyaya bir teklif yapıyoruz; gel, bu potansiyeli keşfet. Keşfet ve kendine değer kat. Keşfet ve kendini tamamla. Keşfet ki kendini keşfetmiş ol. Keşfet ve zenginleş. Keşfet ki hepimiz kazanalım. Keşfet ki insan medeniyeti zenginleşsin. Keşfet ki hep birlikte mutlu olalım.”


“Yeni bir silkiniş çağından geçiyoruz”

Bu teklifin, sıradan bir reklam sloganı veya tanımlayıcı bir işaretten ibaret olmadığını ifade eden Büyükekşi, “Biz, kalıcı itibarın gerçek kaynağının samimiyetten geçtiğine inanıyoruz. Dünya insanlarını çıkarlarımız istikametinde bir şeylere inandırmak ve buradan maksimum fırsat elde etmek yarışmasına katılmayı reddediyoruz. Biz, son derece güçlü bir medeniyetin mirasçısıyız. Üzerinde yaşadığımız topraklar, insan medeniyetine çok şey katmıştır ve daha çok şey katmaya adaydır. Biz, medeniyetin öteki yarısının neredeyse tamamını temsil edecek bir renk ve çeşitliliğe sahibiz. Medeniyetler ittifakı çağının en önemli savunucusuyuz” diye konuştu.

“Türkiye’nin duyan kulaklara, mühürlenmemiş kalplere anlatacak çok hikayesi var” diyen Büyükekşi, “Kendimizle yüzleşecek cesaretimiz, hatalarımızdan dersler çıkartacak samimiyetimiz, bizi anlamayanlara tekrar tekrar anlatacak arzu ve basiretimiz var. Her gün bir feraset ve yetenek kazanıyoruz. Unuttuğumuz haslet ve yeteneklerimizi tekrardan hatırladığımız, yeni bir silkiniş çağından geçiyoruz. Bu vizyonla, Turkey kelimesini oluşturan işaret dili, ilhamını bu topraklar üzerindeki medeniyet hazinesinin temel sembollerinden alıyor. Bu yüzden logomuz sadece Türkiye Cumhuriyetini değil, onu besleyen tüm kadim medeniyetlerin esintilerini taşıyan bir sentez niteliğindedir. Bu logo açıkça şunu söylemektedir, ‘Yeni Türkiye, artık kendisini besleyen tüm evrensel ve kadim değerlerle barışık bir sentezdir’ Turkey Discover the Potential, bu teklif, bu işaret, tüm paydaşların birlikte çalışmasının, en geniş katılımlı iş birliğinin sonucudur” ifadelerini kullandı.

Turkey Discover the Potential’ı, “Türkiye’nin tanıtımıyla doğrudan ilgili olan neredeyse tüm kurum ve kuruluşların birlikte geliştirdiği ortak bir teklif, ortak bir işaret” şeklinde tanımlayan Büyükekşi, şunları kaydetti:

“Türkiye’nin hikayesini dünyaya anlatma işini tam bir kolektif eyleme dönüştüreceğiz. Bu çerçevede, önümüzdeki dönemde hikayemizi dünyaya anlatma konusunda, Türkiye’nin tüm pozitif güçlerini yanımıza alarak, hep beraber uzun ve zorlu bir maratona çıkacağız. Dünyaya hikayemizi anlatma ihtiyacına önce bizim inanmamız, bizim sahip çıkmamız gerekiyor. Bu, Türk’ün Türk’e propagandası değildir. Hikayesini kendi ülkesine inandıramamış bir ülke, hikayesine başkasını inandıramaz. Başka bir deyişle söylersek, hikayesini kendi ülkesine satamamış bir ülke, başkasına hikaye satamaz. Bu çerçevede ilk hedefimiz Türkiye’dir.” (AA)
ala'turka isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
7 Üyemiz ala'turka'in Mesajına Teşekkür Etti.