Tekil Mesaj gösterimi
Eski 06.11.15, 12:26   #1
Redwine
İzindeyiz ATAM

Redwine - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelik Tarihi: Dec 2013
Konular: 3668
Mesajlar: 17,711
Ettiği Teşekkür: 72273
Aldığı Teşekkür: 66412
Rep Derecesi : Redwine şöhret ötesinde bir itibarı vardırRedwine şöhret ötesinde bir itibarı vardırRedwine şöhret ötesinde bir itibarı vardırRedwine şöhret ötesinde bir itibarı vardırRedwine şöhret ötesinde bir itibarı vardırRedwine şöhret ötesinde bir itibarı vardırRedwine şöhret ötesinde bir itibarı vardırRedwine şöhret ötesinde bir itibarı vardırRedwine şöhret ötesinde bir itibarı vardırRedwine şöhret ötesinde bir itibarı vardırRedwine şöhret ötesinde bir itibarı vardır
Ruh Halim: Cap Canli
Standart 60 Saniyede Uyuma Rehberi




Harvard Üniversitesi'nden Dr. Andrew Weil 4-7-8 tekniği adını verdiği metot ile herkesin kolayca uykuya dalabileceğini belirtiyor.

İşte 60 saniyede uyuma rehberi...

60 saniyede uykuya dalma yöntemi, başlamadan önce ağzınızdan tüm nefesinizi boşaltın.

  • 4 saniye boyunca burnunuzdan nefes alın.
  • 7 saniye boyunca nefesinizi tutun.
  • 8 saniyede tüm nefesinizi yavaşça dışarı verin.

Bu yöntemi 3 kez tekrarlayın (57 saniye sürüyor)

Şu anda kendinizi yoğun şekilde uykunuz gelmiş olarak hissetmelisiniz.




Neden işe yarıyor?

Nefesinizi yedi saniye tutma, bu egzersizin en önemli kısmı.
Vücudunuzu derin nefesle oksijenle dolduruyorsunuz, nefesinizi tutma kısmı oksijenin vücudunuzda dolaşmasını sağlıyor.
Bu yöntem vücudunuzu rahatlatırken, nefes vermeye odaklanmak zihninizdeki tüm stres ve sıkıntıları atmanıza çare oluyor.

Kaynak

__________________
Redwine isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
11 Üyemiz Redwine'in Mesajına Teşekkür Etti.