Tekil Mesaj gösterimi
Eski 11.07.16, 23:51   #6
Aristo
Müdavim

Aristo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelik Tarihi: Feb 2013
Konular: 986
Mesajlar: 10,473
Ettiği Teşekkür: 46007
Aldığı Teşekkür: 39573
Rep Derecesi : Aristo şöhret ötesinde bir itibarı vardırAristo şöhret ötesinde bir itibarı vardırAristo şöhret ötesinde bir itibarı vardırAristo şöhret ötesinde bir itibarı vardırAristo şöhret ötesinde bir itibarı vardırAristo şöhret ötesinde bir itibarı vardırAristo şöhret ötesinde bir itibarı vardırAristo şöhret ötesinde bir itibarı vardırAristo şöhret ötesinde bir itibarı vardırAristo şöhret ötesinde bir itibarı vardırAristo şöhret ötesinde bir itibarı vardır
Ruh Halim: Huzurlu
Standart Cevap: 20 Günde Kanseri Tedavi Ediyor

Hah ha ha...

Bir ara kambuça mı ne vardı... Bir tür bakteri kültürü ile bir çeşit mantar üretiliyor ve bu mantarın kanseri ve bir sürü hastalığı yok ettiği söyleniyordu.

Bu kambuça konusunda da az TV programı yapılmadı. Sanıyorum Saba Tumer' de bu kambuça konusunda bu uyanık dede gibi biriyle program yapanlardan biriydi.

Ben bu kambuça denen kültür mantarını biraz araştırınca yüz yıllardır özellikle ruslar tarafından kullanıldığını falan okumuştum. Yani bilinmeyen bir şey değildi ama kimse bu mantarın suyu ile kanserden kurtulmamış, aksine o suyu içe içe bir çok insan karaciğerini mahvetmişti.

Şimdi yazıdaki çelişkiye bakın.

Herif diyor ki:

Alıntı:
6 YILLIK KANSERİ YENDİM
6 yıllık kanseri yenmiş! Hah ha ha!!...

Ve devam ediyor:

Alıntı:
20 günde kanseri tedavi ediyor
...

6 yıllık kanserli adam otu 30 gün kaynatıp içmiş ve doktora gittiğinde kendisinde kanserden eser kalmamış!

Bir kere 6 sene kanser ile yaşanmaz. Bu püsküllü bir yalan.

Kanser bir vücutta ortaya çıktıysa o bünye asla ve kata 6 yıl kanserle yaşamaz. Ya kanser tedavi olur ve hasta kurtulur ya da 2 senede (en fazla) öldürür.

Ya tedavi olur kurtulursun, ya da en fazla 2 senede tedavilere rağmen ölürsün.

6 sene vücudunda kanser var ama tıp seni 6 yıldır kurtaramamış ve sen de kanserli olmana ve tıbbın seni kurtaramamasına rağmen 6 sene ölmemiş ve kanserle yaşamışın, sonra da bir bitkinin çayı ile 30 günde kanseri yok etmişin!..

Buna maymunlar bile güler.

Şimdi bu dandik haberler medyaya neden düşer hiç anlamam. Yahu şu adamın hastane kayıtlarına bile bakmadan dedikleri gerçekmiş gibi yayınlamak gerçekten ancak dandik medyacıların işidir.

Yahu git adamın hastane kayıtlarına bak... Bak bakalım bu adam 6 sene kanser ile yaşamayı başarabilmiş mi!..

Nerde bu adamın kanser teşhisi aldığı günden iyileşene kadar devam etmesi gereken hastane kayıtları?

Yok!

...

Ha para da istemiyormuş!

Bunlar zaten genellikle kendileri para istemez.

Ama ''ücreti nedir?'' diye sorarsan ''gönlünden ne koparsa'' derler ve bu yoldan paraları cebe indirirler.

...

Bu adamın hastane kayıtlarını görmeyi çok isterdim.
__________________
zafere kadar devrim
Aristo isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
2 Üyemiz Aristo'in Mesajına Teşekkür Etti.