Merhabalar
Forum Gerçek üyesi değilsiniz ya da Üye Girişi yapmamışsınız.
Sitemizden tam olarak yararlanabilmek için;
Lütfen Buraya tıklayarak üye olunuz.
Forum Gerçek

Forumları Okundu Kabul Et Bugünkü MesajlarYazdığım Cevaplar Açtığım Konular Kim Nerede
Geri git   Forum Gerçek > Türkiye ve Dünyadan Haberler > Her Konuda Kısa Bilgi ve Haberler

Her Konuda Kısa Bilgi ve Haberler Her konuda, gerekli - gereksiz kısa bilgi ve haberler

Cevapla
 
LinkBack Seçenekler
Eski 05.07.15, 10:59   #1
İzindeyiz ATAM

Redwine - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelik Tarihi: Dec 2013
Konular: 3668
Mesajlar: 17,705
Ettiği Teşekkür: 72248
Aldığı Teşekkür: 66399
Rep Derecesi : Redwine şöhret ötesinde bir itibarı vardırRedwine şöhret ötesinde bir itibarı vardırRedwine şöhret ötesinde bir itibarı vardırRedwine şöhret ötesinde bir itibarı vardırRedwine şöhret ötesinde bir itibarı vardırRedwine şöhret ötesinde bir itibarı vardırRedwine şöhret ötesinde bir itibarı vardırRedwine şöhret ötesinde bir itibarı vardırRedwine şöhret ötesinde bir itibarı vardırRedwine şöhret ötesinde bir itibarı vardırRedwine şöhret ötesinde bir itibarı vardır
Ruh Halim: Cap Canli
Standart Uyusun da Zayıflasın Ninni



Zayıflamak istiyorsanız az yemek dışında yapabileceğiniz başka şeyler de var. Günde 7-8 saat uyumak gibi...

Yüzyılın hastalığı olan şişmanlıkla ilgili her geçen gün yeni bir bilgi sahibi oluyoruz. Eskiden sadece fazla yemekten kaynaklandığı düşünülen bu hastalığın ortaya çıkmasında artık hormonların, metabolizmanın, öğrenilmiş yeme davranışlarının, stresin de rol oynadığını biliyoruz.
Son yapılan araştırmalarda da, bunlara ilave olarak az uyku süresinin de şişmanlığı tetiklediğini öğrenmiş bulunuyoruz. Az uyku süresi şişmanlığı çok faktörlü olarak etkiliyor aslında.

Günde 6 saatin altında uyuyanlarda, ilk etapta uyku hormonlarında değişimler oluyor. Vücut onarım hormonu olan melatonin daha az salgılanıyor.

Büyüme hormon seviyeleri düşüyor. Bununla birlikte şişmanlık önleme hormonu olan leptin seviyelerinin de geç uyumada seviyesinin azaldığı bununla birlikte mideden salgılanan açlık hormonu olan Ghrelin’in de fazlalalaşarak kişi de yemek konusunda dürtü oluşturduğu artık biliniyor.
Yine Journal of Nutriution dergisinin son sayısında, 223 kişi üzerinde yapılan bir araştırmada, alışkanlık olarak kısa uyku süresi olanların, özellikle günde 6 saatin altında uyuyanların, daha çok enerji ihtiyacı olduğunu ve bu durumda daha çok kalori aldıklarını ve bu durumda da obezitenin kaçınılmaz olduğu gösterildi.

Eğer kilo probleminiz varsa, zayıflamaya nereden başlamalıyım diye düşünüyorsanız, yaşam tarzınızda yapacağınız ilk değişiklik uykunuzla ilgili olsun.

Uykuda zayıflamak için dikkat etmeniz gerekenler...

  • İlk iş uyku saatlerinizi düzenleyin, en geç 23.30’da yatağa gidin, 24’ü geçmeyin.
  • Tamamen karanlık bir odada uyumaya özen gösterin. Çünkü karanlık vücut onarım hormonu olan melatonin seviyesini yükseltir.
  • Uyku sırasında muhakkak gürültüsüz, sessiz bir ortam tercih edin. Yani televizyonun, radyonun başında uyumayın.
  • Akşam yemeğinden sonra hiçbir şey yemeyin. Mümkünse aç uyuyun. Aç uyumak büyüme hormonunu yükseltir. Bu durum hem gençleşmenizi hem de uykuda daha çok kilo vermenizi sağlar.

Kaynak

__________________
Redwine isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
2 Üyemiz Redwine'in Mesajına Teşekkür Etti.
Eski 05.07.15, 15:59   #2
Çiçekci kız

Canan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelik Tarihi: Mar 2011
Konular: 5418
Mesajlar: 24,445
Ettiği Teşekkür: 97377
Aldığı Teşekkür: 135792
Rep Derecesi : Canan şöhret ötesinde bir itibarı vardırCanan şöhret ötesinde bir itibarı vardırCanan şöhret ötesinde bir itibarı vardırCanan şöhret ötesinde bir itibarı vardırCanan şöhret ötesinde bir itibarı vardırCanan şöhret ötesinde bir itibarı vardırCanan şöhret ötesinde bir itibarı vardırCanan şöhret ötesinde bir itibarı vardırCanan şöhret ötesinde bir itibarı vardırCanan şöhret ötesinde bir itibarı vardırCanan şöhret ötesinde bir itibarı vardır
Ruh Halim: none
Standart Cevap: Uyusun da Zayıflasın Ninni

Alıntı:

  • İlk iş uyku saatlerinizi düzenleyin, en geç 23.30’da yatağa gidin, 24’ü geçmeyin.


Sınıfta kaldım

Teşekkürler Redwine

__________________


Canan isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Canan'in Mesajına Teşekkür Etti
Cevapla

Bu Sayfayı Paylaşabilirsiniz

Etiketler
ninni, uyusun, zayıflasın


Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 
Seçenekler

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık



WEZ Format +3. Şuan Saat: 09:44.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.6.0 PL2 ©2011, Crawlability, Inc.
Copyright ©2000 - 2017 www.forumgercek.com
Protected by CBACK.de CrackerTracker
Önemli Uyarı
www.forumgercek.com binlerce kişinin paylaşım ve yorum yaptığı bir forum sitesidir. Kullanıcıların paylaşımları ve yorumları onaydan geçmeden hemen yayınlanmaktadır. Paylaşım ve yorumlardan doğabilecek bütün sorumluluk kullanıcıya aittir. Forumumuzda T.C. yasalarına aykırı ve telif hakkı içeren bir paylaşımın yapıldığına rastladıysanız, lütfen bizi bu konuda bilgilendiriniz. Bildiriniz incelenerek, 48 saat içerisinde gereken yapılacaktır. Bildirinizi BURADAN yapabilirsiniz.
Page Rank Icon
Bumerang - Yazarkafe
McAfee Site Denetleme
Norton Site Denetleme
www.forumgercek.com Creative Commons Alıntı-Lisansı Devam Ettirme 3.0 Unported Lisansı ile lisanslanmıştır.