Merhabalar
Forum Gerçek üyesi değilsiniz ya da Üye Girişi yapmamışsınız.
Sitemizden tam olarak yararlanabilmek için;
Lütfen Buraya tıklayarak üye olunuz.
Forum Gerçek

Forumları Okundu Kabul Et Bugünkü MesajlarYazdığım Cevaplar Açtığım Konular Kim Nerede
Geri git   Forum Gerçek > Sağlığımız ve Hastalıklar > Sağlığımız İçin Püf Noktaları


Cevapla
 
LinkBack Seçenekler
Eski 14.01.19, 17:31   #1
Çiçekci kız

Canan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelik Tarihi: Mar 2011
Konular: 7105
Mesajlar: 27,688
Ettiği Teşekkür: 105010
Aldığı Teşekkür: 150695
Rep Derecesi : Canan şöhret ötesinde bir itibarı vardırCanan şöhret ötesinde bir itibarı vardırCanan şöhret ötesinde bir itibarı vardırCanan şöhret ötesinde bir itibarı vardırCanan şöhret ötesinde bir itibarı vardırCanan şöhret ötesinde bir itibarı vardırCanan şöhret ötesinde bir itibarı vardırCanan şöhret ötesinde bir itibarı vardırCanan şöhret ötesinde bir itibarı vardırCanan şöhret ötesinde bir itibarı vardırCanan şöhret ötesinde bir itibarı vardır
Ruh Halim: none
Standart Yemek Yerken Bu Hataları Yapmayın

Yemek Yerken Bu Hataları Yapmayın






Beslenme ve Diyet Uzmanı Hale Taşgın, sağlıklı beslenmenin; enerjiyi artırmadan genç görünmeye kadar birçok yararı olduğunu belirterek bu konuda önemli tüyolar verdi.


Güne kahvaltıyla başlayın:
Düzenli yapılan kahvaltı kilo kontrolünü sağlamanıza yardımcı olacağı gibi metabolizmanızın yavaşlamasına da engel olacaktır. Kahvaltınızda yumurta, peynir, tam tahıllı ekmek, yeşilbiber, maydanoz veya roka gibi mevsim yeşillikleri tüketmeniz oldukça faydalı olacaktır.

Birlikte su tüketmeyin:
Yemek yerken su veya sıvı tüketmemeye özen gösterin. Yemekte tüketilen sıvı fermantasyona izin verecek şekilde tükürük ve mide salgılarını sulandırdığından sindirimi yavaşlatır, kilo alımını hızlandırır.

Evi tercih edin:
Ağırlıklı olarak yemeklerimizi evinizde yemeye özen gösterin. Çünkü evinizde pişirdiğiniz yemekte hangi malzemelerin kullanıldığına ve yemeğin hangi şartlarda pişirildiğine hakim olursunuz. Oysa dışarıda nasıl hazırlandığını bilmediğiniz yemekleri sadece önünüze servis edildiği zaman görürsünüz bu da sağlığınız açısından büyük bir risk teşkil eder.

Tok karnına meyve yemeyin:
Yapılan en büyük hatalardan biri de yemektensonraki 2 saat içinde veya yemekle birlikte tüketilen meyvedir. Yemektensonra 2 saat içinde veya yemekle birlikte tüketilen meyve vücutta mayalanmaya yol açar. Bu da asit ve gaz oluşumuna, dolayısıyla midede şişkinliğe sebep olur ve gıdaları yararlı besin olmaktan çıkararak vücuda yük haline getirir. Meyvelerin faydalarından yararlanmanız için, meyve tüketimlerinizi yemeklerin en az iki saat öncesinde veya iki saat sonrasında yapın.

Besin çeşitliliğine önem verin:
Hiçbir besin tek başına tüm besin öğelerini içermez. Bu sebeple tüm besin öğelerinin yeterli düzeyde alımını sağlamanız için tükettiğiniz besinlerin çeşitliliğini artırmanız gerekir. Tükettiğiniz besinlerin çeşitliliğini artırdıkça, vitamin ve minerallerin vücudunuzun ihtiyaç duyduğu ölçüde alımı sağlanır. Mevsimlere göre beslenmek de oldukça önemlidir. Kışın, kış sebze ve meyvelerini, yazın da yaz sebze ve meyvelerini tüketmeniz vücudunuzun direncini artıracaktır.

Yemek saatlerinizi uzatın:
Hızlı yemek yemek vücudun tokluk hormonlarını olumsuz yönde etkilediğinden, doyma hissini de ortadan kaldırmakta ve daha fazla besin tüketmenize sebep olmaktadır. Bu sebeple ağzınıza attığınız her lokmayı uzun süre çiğnedikten sonra yutmanız faydanıza olacaktır.

__________________

Canan isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
3 Üyemiz Canan'in Mesajına Teşekkür Etti.
Eski 14.01.19, 19:26   #2
Gerçek Üye

Scorer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelik Tarihi: Nov 2016
Yaş: 29
Konular: 12
Mesajlar: 912
Ettiği Teşekkür: 1920
Aldığı Teşekkür: 3018
Rep Derecesi : Scorer şöhret ötesinde bir itibarı vardırScorer şöhret ötesinde bir itibarı vardırScorer şöhret ötesinde bir itibarı vardırScorer şöhret ötesinde bir itibarı vardırScorer şöhret ötesinde bir itibarı vardırScorer şöhret ötesinde bir itibarı vardırScorer şöhret ötesinde bir itibarı vardırScorer şöhret ötesinde bir itibarı vardırScorer şöhret ötesinde bir itibarı vardırScorer şöhret ötesinde bir itibarı vardırScorer şöhret ötesinde bir itibarı vardır
Ruh Halim: Ruhsuz
Standart Cevap: Yemek Yerken Bu Hataları Yapmayın

Dip not olarak: "Yat Geber Ekmeği" yada "Yat Zıbar Ekmeği" diye tabir edilen beslenme türünü de benimseyip, bağımlılık derecesine getirmeyelim lütfen.
__________________
Bir saat mutlu olmak istiyorsan
Şekerleme yap.
Bir gün mutlu olmak istiyorsan
Balık tut.
Bir hafta mutlu olmak istiyorsan
Tatile çık.
Bir ay mutlu olmak istiyorsan
Evlen.
Bir yıl mutlu olmak istiyorsan
Servete kon.
Bir ömür boyu mutlu olmak istiyorsan
Sevdiğin işi yap


Scorer isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
3 Üyemiz Scorer'in Mesajına Teşekkür Etti.
Cevapla

Bu Sayfayı Paylaşabilirsiniz

Etiketler
hataları, yapmayın, yemek, yerken


Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 
Seçenekler

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık



WEZ Format +3. Şuan Saat: 06:49.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.6.0 PL2 ©2011, Crawlability, Inc.
Copyright ©2000 - 2019 www.forumgercek.com
Protected by CBACK.de CrackerTracker
Önemli Uyarı
www.forumgercek.com binlerce kişinin paylaşım ve yorum yaptığı bir forum sitesidir. Kullanıcıların paylaşımları ve yorumları onaydan geçmeden hemen yayınlanmaktadır. Paylaşım ve yorumlardan doğabilecek bütün sorumluluk kullanıcıya aittir. Forumumuzda T.C. yasalarına aykırı ve telif hakkı içeren bir paylaşımın yapıldığına rastladıysanız, lütfen bizi bu konuda bilgilendiriniz. Bildiriniz incelenerek, 48 saat içerisinde gereken yapılacaktır. Bildirinizi BURADAN yapabilirsiniz.
Page Rank Icon
Bumerang - Yazarkafe
McAfee Site Denetleme
Norton Site Denetleme
www.forumgercek.com Creative Commons Alıntı-Lisansı Devam Ettirme 3.0 Unported Lisansı ile lisanslanmıştır.