Merhabalar
Forum Gerçek üyesi değilsiniz ya da Üye Girişi yapmamışsınız.
Sitemizden tam olarak yararlanabilmek için;
Lütfen Buraya tıklayarak üye olunuz.
Forum Gerçek

Forumları Okundu Kabul Et Bugünkü MesajlarYazdığım Cevaplar Açtığım Konular Kim Nerede
Geri git   Forum Gerçek > Sağlığımız ve Hastalıklar > Sağlığımız İçin Püf Noktaları


Cevapla
 
LinkBack Seçenekler
Eski 04.11.11, 00:08   #1
Üye

asisedef06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelik Tarihi: Oct 2011
Yaş: 44
Konular: 33
Mesajlar: 54
Ettiği Teşekkür: 0
Aldığı Teşekkür: 236
Rep Derecesi : asisedef06 Karimasını arttırmak için doğru yerdeasisedef06 Karimasını arttırmak için doğru yerdeasisedef06 Karimasını arttırmak için doğru yerdeasisedef06 Karimasını arttırmak için doğru yerdeasisedef06 Karimasını arttırmak için doğru yerdeasisedef06 Karimasını arttırmak için doğru yerdeasisedef06 Karimasını arttırmak için doğru yerdeasisedef06 Karimasını arttırmak için doğru yerdeasisedef06 Karimasını arttırmak için doğru yerdeasisedef06 Karimasını arttırmak için doğru yerdeasisedef06 Karimasını arttırmak için doğru yerde
Ruh Halim: none
Standart Zayıflamaya Yardımcı 10 Öneri

Zayıflamaya Yardımcı 10 Öneri


Zayıflamak için ufak ancak etkili püf noktalarına dikkatli uymalısınız. Bu sayede kilo verme sürecini hızlandırabilir ekstra katkı sağlayabilirsiniz. İşte sizin için 10 yardımcı önerimiz.


1. Küçük porsiyonlar halinde yiyin.

Yemeklerinizi küçük porsiyonlar halinde yiyin. Bu sayede daha az miktarda yemek tüketmiş olursunuz. Büyük tabaklarda az yemek yemek oldukça etkisiz bir davranıştır. Ufak tabaklarda az yemek yemeniz idealdir.

2. Öğünleri atlamayın.

Öğünler zayıflamanın önemli aktrisleridir. Dengeli ve düzenli beslenmek zayıflamaya yardımcı olmaktadır. Dolayısı ile öğün atlamak zayıflama sürecinizde yolunuza taş koyabilir. Öğünlerinizi aksatmadan düzenli bir biçimde yemelisiniz. Aynı zamanda öğün miktarını azaltmak yerine artırmak doğru bir stratejidir. Öğünleri artırmak küçük porsiyonlar ile yemek yemeniz anlamına gelir.

3. Reklamlarda hareketli olun.

Film ya da dizi aralarında verilen reklamlarda basit egzersizler yapmanız oldukça yararlıdır. Uzun süreli oturmalarda hareketsiz kalan vücudun yağ yakması oldukça güçtür. Bu nedenle reklamlarda fırsat bulduğunuzda ev içerisinde hafif yürüyüşler ve açma germe hareketleri yapmanız faydalıdır.




4. Derin nefes alma egzersizleri yapın.

Derin nefes alma egzersizleri yaparak kalp ritminizi düzenleyin. Özellikle günlük spor aktivitelerinden önce ve sonra derin nefes egzersizleri yapmak olası sağlık problemlerini giderme açısından gereklidir. Metabolizmanın doğru ve dengeli çalışması içinde yine derin nefes egzersizleri yapmak bir ihtiyaçtır. Kan dolaşımını düzenlemek açısından nefes egzersizleri sıklıkla yapılmalıdır.

5.Şekerli içeceklere buz koyun.

Şekerli içecekleri buz koyarak içmek özellikle sıcak havalarda yapılan doğru bir davranıştır. Buz eridiğinde içecek içerisindeki şeker miktarının azalmasına neden olacaktır. Dolayısı ile şekerli içeceklere buz koymak faydalıdır.




6.Ekmek yerine mısır gevreği yiyin.

Beyaz undan üretilen ekmek içeriği kalori bakımından yüksek olduğundan kilo aldırıcı özelliği bulunmaktadır. Kahvaltılarda ve akşam yemeklerinde oldukça sık tüketilen ekmek tehlikeli olarak nitelendirilen 3 beyaz arasında yer almaktadır. Daha düşük kaloriye sahip mısır gevreği tüketilmesi tavsiye edilmektedir.

7. Bilgisayar başında sürekli oturmayın.

Gerek bilgisayar başında gerekse herhangi bir yerde sürekli oturmak sağlık açısından oldukça zararlıdır. Hareketsiz duran vücut yağ yakamaz ve kalıcı kilolara sebebiyet verilebilir. Dolayısı ile belirli zaman aralıklarında molalar vererek bulunduğunuz yerde hafif yürüyüşler ve açma germe hareketleri yapınız.

8. Yeni bir şeyler deneyin.

Yeni bir şeyler denemek kafanızın meşguliyeti açısından iyi bir seçim olabilir. Özellikle sevdiğiniz bir spora başlamanız hem kilo vermenizi sağlar hem de eğlenerek vakit geçirmeniz açısından yararlı bir eylemdir. Yenilikler açlık duygunuzun bastırılmasında önemli rol oynar.

9. Yediklerinizi not edin.

Tüm hafta boyunca yediklerinizi not edin ve yanlarına kalori miktarlarını ekleyin. Böylelikle hafta boyunca yediklerinizi ve toplam kalori miktarlarını hesaplayabilirsiniz. Yediklerinizi not almanız yeme ve içme alışkanlıklarınızın kontrolü açısından gerekli olabilir.

10. Hafta sonları kendinize bir uğraş bulun.

Hafta sonları özellikle çalışan insanların tatil yaptıkları zaman dilimine denk gelmektedir. Tüm gün boyunca evde oturmak yeterince hareketsiz kalmanıza neden olacaktır. Kendinize bir hobi bulmanız gün içerisinde hareketli olmanızı sağlayacaktır. Böylelikle günlük egzersizlerinizi tamamlayabilirsiniz.
__________________
Forum Gerçek Türkiyeli'nin Resmi Forumu
asisedef06 isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
5 Üyemiz asisedef06'in Mesajına Teşekkür Etti.
Eski 30.11.11, 14:53   #2
Üye

GizLi_ÖzNe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelik Tarihi: Nov 2011
Yaş: 30
Konular: 2
Mesajlar: 30
Ettiği Teşekkür: 25
Aldığı Teşekkür: 86
Rep Derecesi : GizLi_ÖzNe Karimasını arttırmak için doğru yerde
Ruh Halim: none
Standart Cevap: Zayıflamaya Yardımcı 10 Öneri

Kışın naparsam yapayım mutlaka kilo alıyorum
__________________
"hayatımsın" cümlesinde
gizli özne sanmıştım kendimi

GizLi_ÖzNe isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Eski 30.11.11, 14:54   #3
Sessiz Ol...

Abdullah - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelik Tarihi: Nov 2011
Konular: 73
Mesajlar: 419
Ettiği Teşekkür: 1077
Aldığı Teşekkür: 1706
Rep Derecesi : Abdullah isimli üye Tecrübe puanını kapatmıştır.
Ruh Halim: none
Standart Cevap: Zayıflamaya Yardımcı 10 Öneri

En garantilisi yemekten kesmeyip spor yapmak tıpkı benim gibi .
Yol arkadaşımı bekliyorum spor için ...
Tavsiyemdir
Abdullah isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Eski 30.11.11, 14:55   #4
Üye

GizLi_ÖzNe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelik Tarihi: Nov 2011
Yaş: 30
Konular: 2
Mesajlar: 30
Ettiği Teşekkür: 25
Aldığı Teşekkür: 86
Rep Derecesi : GizLi_ÖzNe Karimasını arttırmak için doğru yerde
Ruh Halim: none
Standart Cevap: Zayıflamaya Yardımcı 10 Öneri

Alıntı:
Orjinal Mesaj Sahibi HellsinG Mesajı göster
En garantilisi yemekten kesmeyip spor yapmak tıpkı benim gibi .
Yol arkadaşımı bekliyorum spor için ...
Tavsiyemdir
Çalışıan insanlar için spor yapmak hiçte kolay olmuyo vakıt bulamıyorum ben
__________________
"hayatımsın" cümlesinde
gizli özne sanmıştım kendimi

GizLi_ÖzNe isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Eski 30.11.11, 14:56   #5
Sessiz Ol...

Abdullah - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelik Tarihi: Nov 2011
Konular: 73
Mesajlar: 419
Ettiği Teşekkür: 1077
Aldığı Teşekkür: 1706
Rep Derecesi : Abdullah isimli üye Tecrübe puanını kapatmıştır.
Ruh Halim: none
Standart Cevap: Zayıflamaya Yardımcı 10 Öneri

Alıntı:
Orjinal Mesaj Sahibi GizLi_ÖzNe Mesajı göster
Çalışıan insanlar için spor yapmak hiçte kolay olmuyo vakıt bulamıyorum ben
Hım. Hafta sonları telafi edersin sende.
2 günlük spor 1 hafta yeter tabi ayarını tutturmak mesele ne cok fazla nede cok az yapıcaksın
Abdullah isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Abdullah'in Mesajına Teşekkür Etti
Eski 30.11.11, 14:58   #6
Üye

GizLi_ÖzNe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelik Tarihi: Nov 2011
Yaş: 30
Konular: 2
Mesajlar: 30
Ettiği Teşekkür: 25
Aldığı Teşekkür: 86
Rep Derecesi : GizLi_ÖzNe Karimasını arttırmak için doğru yerde
Ruh Halim: none
Standart Cevap: Zayıflamaya Yardımcı 10 Öneri

Alıntı:
Orjinal Mesaj Sahibi HellsinG Mesajı göster
Hım. Hafta sonları telafi edersin sende.
2 günlük spor 1 hafta yeter tabi ayarını tutturmak mesele ne cok fazla nede cok az yapıcaksın
şimdi şöyle canım saatler pek uymuyo hafta sonu c.tesi öğleye kadar çalışıyorum salona gıdıyorum normalde orasıda hafta sonu kapalı sanırım 3 ay böyle sporsuz gecıcek..dışarda yapmıyorum illakı salon olcak benım için
__________________
"hayatımsın" cümlesinde
gizli özne sanmıştım kendimi

GizLi_ÖzNe isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Eski 30.11.11, 14:59   #7
Sessiz Ol...

Abdullah - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelik Tarihi: Nov 2011
Konular: 73
Mesajlar: 419
Ettiği Teşekkür: 1077
Aldığı Teşekkür: 1706
Rep Derecesi : Abdullah isimli üye Tecrübe puanını kapatmıştır.
Ruh Halim: none
Standart Cevap: Zayıflamaya Yardımcı 10 Öneri

Alıntı:
Orjinal Mesaj Sahibi GizLi_ÖzNe Mesajı göster
şimdi şöyle canım saatler pek uymuyo hafta sonu c.tesi öğleye kadar çalışıyorum salona gıdıyorum normalde orasıda hafta sonu kapalı sanırım 3 ay böyle sporsuz gecıcek..dışarda yapmıyorum illakı salon olcak benım için
3 ay sonra 115 kilo rekoru ile seni görmek isterdim

Ya olsun çalışırken eritiyorum felsefesini yap kendi kendine işe yarar
Abdullah isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Abdullah'in Mesajına Teşekkür Etti
Eski 30.11.11, 15:01   #8
Üye

GizLi_ÖzNe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelik Tarihi: Nov 2011
Yaş: 30
Konular: 2
Mesajlar: 30
Ettiği Teşekkür: 25
Aldığı Teşekkür: 86
Rep Derecesi : GizLi_ÖzNe Karimasını arttırmak için doğru yerde
Ruh Halim: none
Standart Cevap: Zayıflamaya Yardımcı 10 Öneri

Alıntı:
Orjinal Mesaj Sahibi HellsinG Mesajı göster
3 ay sonra 115 kilo rekoru ile seni görmek isterdim

Ya olsun çalışırken eritiyorum felsefesini yap kendi kendine işe yarar
üzgünüm arkadasım sanırım rekor bende olmayacak okadarda değil yanii
çalışırken erıtemıyorum yaaa ama şişman değilim zaten
__________________
"hayatımsın" cümlesinde
gizli özne sanmıştım kendimi

GizLi_ÖzNe isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
GizLi_ÖzNe'in Mesajına Teşekkür Etti
Eski 30.11.11, 15:37   #9
Üye

BuKeT_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelik Tarihi: Nov 2011
Konular: 11
Mesajlar: 161
Ettiği Teşekkür: 50
Aldığı Teşekkür: 651
Rep Derecesi : BuKeT_ Karimasını arttırmak için doğru yerdeBuKeT_ Karimasını arttırmak için doğru yerdeBuKeT_ Karimasını arttırmak için doğru yerdeBuKeT_ Karimasını arttırmak için doğru yerdeBuKeT_ Karimasını arttırmak için doğru yerdeBuKeT_ Karimasını arttırmak için doğru yerdeBuKeT_ Karimasını arttırmak için doğru yerdeBuKeT_ Karimasını arttırmak için doğru yerdeBuKeT_ Karimasını arttırmak için doğru yerde
Ruh Halim: none
Standart Cevap: Zayıflamaya Yardımcı 10 Öneri

Paylaşım için teşekkürler.
BuKeT_ isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Eski 30.11.11, 16:52   #10
Tam Üye

Zafina - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelik Tarihi: Oct 2011
Konular: 4
Mesajlar: 218
Ettiği Teşekkür: 116
Aldığı Teşekkür: 693
Rep Derecesi : Zafina Karimasını arttırmak için doğru yerdeZafina Karimasını arttırmak için doğru yerdeZafina Karimasını arttırmak için doğru yerdeZafina Karimasını arttırmak için doğru yerdeZafina Karimasını arttırmak için doğru yerdeZafina Karimasını arttırmak için doğru yerdeZafina Karimasını arttırmak için doğru yerde
Ruh Halim: none
Standart Cevap: Zayıflamaya Yardımcı 10 Öneri

Yemek yedin mi ye, dayak gördün mü kaç, hayat felsefem budur Zayıflayacağım diye not falan alamam
__________________
Bitse de gitsek...
Zafina isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevapla

Bu Sayfayı Paylaşabilirsiniz

Etiketler
öneri, yardımcı, zayıflamaya


Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 
Seçenekler

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


İlgili Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevaplar Son Mesaj
Nutuk Ekin Atatürk Kimdir? 27 11.10.15 14:04
Voleybolda Teknikler |Voleybol Oyun Kuralları Kartal Diğer Sporlar 6 22.02.13 00:56
Ms | Multipl Skleroz Smyrna Ortopedik Hastalıklar 9 13.01.13 23:24
10 Güzellik Masalı ReaL Kadınlara Ait Güncel Konular 7 23.02.10 21:21
81. Oscar Ödülleri Adayları açıklandı Jazz Sinema Haberleri 8 24.02.09 21:03


WEZ Format +3. Şuan Saat: 09:57.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2021, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.6.0 PL2 ©2011, Crawlability, Inc.
Copyright ©2000 - 2019 www.forumgercek.com
Protected by CBACK.de CrackerTracker
Önemli Uyarı
www.forumgercek.com binlerce kişinin paylaşım ve yorum yaptığı bir forum sitesidir. Kullanıcıların paylaşımları ve yorumları onaydan geçmeden hemen yayınlanmaktadır. Paylaşım ve yorumlardan doğabilecek bütün sorumluluk kullanıcıya aittir. Forumumuzda T.C. yasalarına aykırı ve telif hakkı içeren bir paylaşımın yapıldığına rastladıysanız, lütfen bizi bu konuda bilgilendiriniz. Bildiriniz incelenerek, 48 saat içerisinde gereken yapılacaktır. Bildirinizi BURADAN yapabilirsiniz.
Page Rank Icon
Bumerang - Yazarkafe
McAfee Site Denetleme
Norton Site Denetleme
www.forumgercek.com Creative Commons Alıntı-Lisansı Devam Ettirme 3.0 Unported Lisansı ile lisanslanmıştır.