Merhabalar
Forum Gerçek üyesi değilsiniz ya da Üye Girişi yapmamışsınız.
Sitemizden tam olarak yararlanabilmek için;
Lütfen Buraya tıklayarak üye olunuz.
Forum Gerçek

Forumları Okundu Kabul Et Bugünkü MesajlarYazdığım Cevaplar Açtığım Konular Kim Nerede
Geri git   Forum Gerçek > Forumları ara


1 den 25´e kadar. Toplam 500 mesaj bulundu
Arama işlemi Toplam 0.21 Saniye sürmüştür.
Arama: Mesajları bulunan üye: Mestra
Forum: Hoş Geldiniz | Esen Kalınız 21.08.14, 22:29
Cevaplar: 44
Görüntüleme: 4,998
Değerlendiren Mestra
Cevap: Merhaba.. (Masmavi)

Yok gayet doyurucu bi cevap oldu yani beklediğim farklı cevap buydu. :honks: sağol
Forum: Hoş Geldiniz | Esen Kalınız 21.08.14, 22:21
Cevaplar: 44
Görüntüleme: 4,998
Değerlendiren Mestra
Cevap: Merhaba.. (Masmavi)

Peki neyin Mavi pardon masmavi :honks: Saçların? Gözlerin? Ruhun? Auran ? Neden Masmavi olmayı kendine yakıştırdın ?
Forum: Hoş Geldiniz | Esen Kalınız 21.08.14, 21:56
Cevaplar: 44
Görüntüleme: 4,998
Değerlendiren Mestra
Cevap: Merhaba.. (Masmavi)

Merhaba Masmavi... :honks:
Forum: Komik, İlginç Resim ve Fotoğraflar 20.08.14, 15:38
Cevaplar: 609
Görüntüleme: 169,468
Değerlendiren Mestra
Cevap: Konuşan Fotoğraflar | Haydi Konuşturun Fotoğrafları

Nası :blink:ya.. Nası:blink:... Devrelerim yandı gitti :honks: :blink:
Forum: Geyiğin Hası 19.08.14, 19:58
Cevaplar: 38
Görüntüleme: 7,390
Değerlendiren Mestra
Cevap: Kadınları Mutlu Etmenin Yolu

Kesinlikle böyle bi yol var :honks: burayı sansürledim malum sonucunda sopa yemek var.. :kiki: öhm şey yani odunumsu bi yanınız varya hah işte gidin birazıcık fazla değil yahu yüzey pürüzsüz olana...
Forum: Vitrindeki Kitaplar 19.08.14, 17:50
Cevaplar: 8
Görüntüleme: 925
Değerlendiren Mestra
Cevap: Aşk Kapıyı Çalınca | Susan Elizabeth Phillips

Aşk kapıyı çalarmı ya. Heyecan mı lazım macera çalsın kapıyı o zaman :honks: koşuşturun adrenalini doruklarda yaşayın sonra üzüleceğiniz şeyi kapının önünde beklemeyin yahu!.. :kiki:
Forum: Avrupa 19.08.14, 17:30
Cevaplar: 36
Görüntüleme: 15,541
Değerlendiren Mestra
Cevap: Vatikan | Avrupa'nın En Küçük Ülkesi

Aşığım bu ülkeye :minerva: ufacık tefecik içi dolu turşucuk :kiki: Kendi küçük ama işlev mevzusu :honks:
Forum: Teknoloji Haberleri 18.08.14, 11:50
Cevaplar: 11
Görüntüleme: 2,867
Değerlendiren Mestra
Cevap: HAARP Radyo Dalgaları ile Deprem Yaratma

Aydoğan Vatandaş Bu olayı anlatan bir kitap yazmıştı ilgilenenlere.. HAARP/ Kıyamet Teknolojisi... Merak edenler okusun cidden gayet mantıklı açıklamalar yapmıştı.
Forum: Saç, Cilt ve Vücut Bakımı 18.08.14, 09:44
Cevaplar: 24
Görüntüleme: 3,355
Değerlendiren Mestra
Cevap: Her Saça, Her Kesim Olmaz!

Uzun bele kadar dalgalı ve siyah saçlar :) :) çoook çoook yakışıyor bana göre. Kumral bal rengi ama doğal yapay değil, onunda uzun ve düzü gayet hoş duruyor. her durumda kadın uzun saçlı olmalı...
Forum: Forum Gerçek Arşivi 18.08.14, 09:28
Cevaplar: 3,314
Görüntüleme: 218,404
Değerlendiren Mestra
Cevap: Günaydın | 2014

Gün aydı ama azıcık soğuk bi geceden sonra aysaydı bizde rahat rahat uyusaydık daha iyi olacaktı..
Forum: Sinema Haberleri 17.08.14, 22:51
Cevaplar: 5
Görüntüleme: 799
Değerlendiren Mestra
Cevap: Johnny Depp'li Mortdecai Filminden İlk Fragman Yayınlandı

Johnny Depp gibi tatlı şirin hallerine alışıp diğer filmlerdeki kişiyi kesinlile ona benzetemediğim bu karizmatik adamın Karayip Korsanlaarı kadar başka bi filme yakışmadığını düşünenlerdenim varsa...
Forum: Kadınlara Ait Güncel Konular 06.03.14, 17:02
Cevaplar: 49
Görüntüleme: 8,047
Değerlendiren Mestra
Cevap: Matematiksel Formül İle Evlenme Yaşınızı Bulun

oho.. haince soruyo ilk ne zaman evlenmek istedin sorusuna 7 dedim e çünkü çocuktuk ve hep anne olma hayalleri taşırdık :kiki: hatta nişanlım bile varmış :kiki: el ele gezip biz nişanlıyız diyomuşuz...
Forum: Kadınlara Ait Güncel Konular 01.12.13, 17:48
Cevaplar: 30
Görüntüleme: 4,389
Değerlendiren Mestra
Cevap: Standart Hangi Kadınlar Çok Tehlikelidir

Elbetteki melek değiliz.. :kiki: helede şu yukaraki maddeleri okuyunca.. zaten başka tip kadınmı var bunların bayası tüm kadınlarda var ne olmuş yani diyesim gelmedi değil :)) şimdi noluyo peki...
Forum: Deneyelim, Yanılalım, Öğrenelim 23.11.13, 13:44
Cevaplar: 39
Görüntüleme: 7,577
Değerlendiren Mestra
Cevap: Un Helvası Yapmama Yardım Edecek Birileri Aranıyor. :)

şimdi kalkıp gidip un helvası yapmak yada yapabilmek veya yapmadan oturup yapsamıydım diye düşünmek yapmaya kalkarsam sevgili oğlumun uyanıp unumun yanmasını sağlayacağını bilmek of. işte bütün...
Forum: Geyiğin Hası 17.11.13, 16:19
Cevaplar: 29
Görüntüleme: 3,087
Değerlendiren Mestra
Cevap: Çocukken Çok Düştünüz mü, Yaramazmıydınız?

oooooow hala kaynar sudan dikenli tellere kadar bilumum şeylerlen izlerini taşımaktayım hatta diz kapaklarımdan birinde üst kısmı hissiyatını vede hassasiyetini kaybetmiş durumda :kiki: kuş avlamayı...
Forum: Kadınlara Ait Güncel Konular 16.11.13, 21:21
Cevaplar: 27
Görüntüleme: 5,822
Değerlendiren Mestra
Forum: Kadınlara Ait Güncel Konular 16.11.13, 20:08
Cevaplar: 27
Görüntüleme: 5,822
Değerlendiren Mestra
Cevap: Kızlar, erkekleri şımarttı!

koca konuyu okudum ilgimi çeken tek şey real in şu sözü oldu :kiki:
neden ama neden niçin :))) kim naptı ki sana :baby:
Forum: Sinema En'leri 15.11.13, 00:36
Cevaplar: 19
Görüntüleme: 10,323
Değerlendiren Mestra
Cevap: En Yüksek Hasılatı Yapan İlk 50 Film | Listesi, Konusu ve Afişleri

Listedekilerin nerdeyse hepsini izledim hemde büyük keyifle.. izlemediklerimi hemen sıraya alıyorum :)) teşekkürler real :))
Forum: Hoş Geldiniz | Esen Kalınız 13.11.13, 20:38
Cevaplar: 36
Görüntüleme: 3,113
Değerlendiren Mestra
Forum: Bilimsel Çalışmalar ve Haberler 12.11.13, 20:30
Cevaplar: 10
Görüntüleme: 5,583
Değerlendiren Mestra
Cevap: Bilim Dünyasının Yeni Keşfi | Delik Fobisi

ahh küçücük minicik tatlıcık fare :smiley: ayıdan korkmayan real i bile ufacık cüssenle korkutabiliyosun ya aferin sana :p
Forum: Hoş Geldiniz | Esen Kalınız 12.11.13, 19:34
Cevaplar: 36
Görüntüleme: 3,113
Değerlendiren Mestra
Forum: Hoş Geldiniz | Esen Kalınız 12.11.13, 19:11
Cevaplar: 36
Görüntüleme: 3,113
Değerlendiren Mestra
Cevap: Yine Ben Geldim :)) Korkmayın Forumdaşlar Ben Sizin Dostunuzum (Mest

Vaay insanlıkarayan arkadaşım ben araştırmamıştım şaşırdım kalakaldım doğrusu :))) benim oğlum hiçbir dönere bas verip fix mönüsünden dönmez :kiki: oğlum adına teşekkür ederim forumdaşlarım
Forum: Kadınlara Ait Güncel Konular 12.11.13, 16:18
Cevaplar: 17
Görüntüleme: 2,567
Değerlendiren Mestra
Cevap: Kadın Diğer Kadına Baktığında Neleri Fark Ediyor

Kadınların, en cok kadınların bulunduğu ortama giderken süslenip püslendiklerini bilmeyen yoktur zaten.. mesele erkeklerin beğenmesi değil ki tabir i caiz olarak söylüyorum bi çoğunuz o kadar...
Forum: Psikoloji 12.11.13, 16:10
Cevaplar: 10
Görüntüleme: 2,294
Değerlendiren Mestra
Cevap: Ücretsiz Psikolojik Tarama Testi

gönderdim bakalım hayırlısı :)) bunun sonucunda iflah olmaz bir deli gibi bişey çıkarsa almıyolar hastaneye falan demi :))
Forum: Hoş Geldiniz | Esen Kalınız 12.11.13, 15:41
Cevaplar: 36
Görüntüleme: 3,113
Değerlendiren Mestra
Cevap: Yine Ben Geldim :)) Korkmayın Forumdaşlar Ben Sizin Dostunuzum (Mest

Daha 24 yaşımdayım ben ama küçücüğüm ki..20 sene sonra en fazla 34 yaşımda olurum yarısını geçmediğime göre yolun henüz genç sayılırım :))))
1 den 25´e kadar. Toplam 500 mesaj bulundu

 
Hızlı Erişim

WEZ Format +3. Şuan Saat: 18:12.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2021, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright ©2000 - 2021 www.forumgercek.com
Önemli Uyarı
www.forumgercek.com binlerce kişinin paylaşım ve yorum yaptığı bir forum sitesidir. Kullanıcıların paylaşımları ve yorumları onaydan geçmeden hemen yayınlanmaktadır. Paylaşım ve yorumlardan doğabilecek bütün sorumluluk kullanıcıya aittir. Forumumuzda T.C. yasalarına aykırı ve telif hakkı içeren bir paylaşımın yapıldığına rastladıysanız, lütfen bizi bu konuda bilgilendiriniz. Bildiriniz incelenerek, 48 saat içerisinde gereken yapılacaktır. Bildirinizi BURADAN yapabilirsiniz.
Page Rank Icon
Bumerang - Yazarkafe
McAfee Site Denetleme
Norton Site Denetleme
www.forumgercek.com Creative Commons Alıntı-Lisansı Devam Ettirme 3.0 Unported Lisansı ile lisanslanmıştır.